Tisdag



Dagen som började bra..som fortsatte snurrigt (trots att klockan bara är 07.52) och som fortsätter med
att hämta hem älsklings mormor från sjukhuset!!!

Alltid redo..det är mitt 2010 det..haha
Uppe kl06.00 varje morgon dock försov jag mig idag men vaknade av att ch kom och knacka på.

- Emelie, när skulle du upp?
- Kl 6, va e klockan nu?
- Halv 7...
- Faaaaaaan.
(Så bra gick det)

Hoppade upp ur sängen, på  med kaffet in i duschen..
kaffe, cigg, kaffe, cigg.
SEN är jag redo att börja min dag! :)

Fick ett sms nyss, "jag ramlade precis och satte mig på rumpan"
Hahahahahahah..alltid roligt när det händer någon annan;)

Idag ska jag bara pussa på och ta hand om min mormor!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0