En bra dag.

Dagen då..
  • Vaknat för sent.
  • Pussat på Jamil och Aliyah
  • Träffat Hanna vid röda.
  • Tvättat (Varit gnällkärring och satt upp en lapp på att folk måste börja sköta tiderna i tvättstugan)
  • Målat naglarna för 1049089 gången denna veckan endast för att lyckas hålla dom långa!!
Och nu sitter jag här, i ett rum fullt med tända ljus och vill faktiskt bara gå
och lägga mig, längtar väldigt mycket tills imorgon har abstinens, behöver min dos
av min tjejer. Har inte pratat med dom så mycket alls denna veckan, och det känns!!
Haha sa det till Caisa igår att när jag inte pratat med henne på en dag så känns allt fel.
Så imorgon imorgon imorgon :) Vi ska skaka rumpa!

huupp mina kära vänner nu dör snart min data, ska lämna den till underbara Ahmed
som så snällt erbjöd sig igår att ta en titt på den, kan inte ha på den längre än 5minuter
utan att den överhettas så nu ska den på lagning hos Ahmed.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0