Underbart.

Hade en helt underbar kväll igår..började med förfest hos mig, Ida,Anna och Khalid kom hit :)
Sen blev det en bilfärd med gammal musik och krattor som bälte haha..
Vi gick till Tranquilo och oooj va jag älskar stället, älskar känslan av att alla bara dansar och har kul!
Blev en sen natt så är lite seg idag, och just det när jag kom hem i natt hade min söta
bror plockat undan alla spår från förfesten, skönt när man vaknar med tidernas huvudvärk och inte
behöver plocka ölburkar .. nu ska vi upp till torget och handla bakismat!




Anna och Krattorna haha


Nej jag dricker inte kiss, bara lite äckligt vin på vägen ;)


Mina fina tjejer, ser fram emot massa kvällar på tranquilo med er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0