waawaaah

Min lillebror ska sova här inatt. Vårat samtal förut.

Jag - Glöm inte ta med dig nycklar.
Fredrik - Jag behöver inte det jag kommer hem tidigt.
Jag - Men ta med dig ändå ifall jag går ut eller somnar tidigt.
Fredrik - Nej jag kommer hem tidigt.

Så blev det inte, nu får jag sitta och vänta!!
snoooork!! Imorgon blir det ialf att gå upp tidigt för en promenad.
sen hem till Hanna för att umgås med barnen och låna hennes
tvättmaskin, råkade missa min tvättid imorse..
Sen ska jag möta upp kajsen för ännu en vinkväll..vi låtsas
att hennes semester redan börjat haha

Pusss på er!

Kommentarer
Postat av: CG

Först IDAG har jag förståt att du börjat skriva i din blogg igen, hu har jag läst ALLA nya inlägg och är glad för detta. KUL ATT DU SA NÅGOT ;) Nästa gång berätta att du börjat skriva, men de är klart nu när du bor "själv" så blir du ju lite mer "ensam" förlåt för """" men din bror är ju där HELA tiden :p hehe.



När Daniel gör så att han INTE vill ta med nyklar brukar jag säga, skyll dig själv om jag somnat. Så ringer han som en IDIOT as länge till slut öppnar jag grinig som få och säger "trodde du redan va hemma, du skulle väl vara hemma redan kl 23" haha.. :p



DU ÄR MIN FAVORIT EME puss på dig mitt hjärta!!!

2011-07-12 @ 08:58:53
URL: http://cg-gollungen.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Jag är här när det passar Emelie. Ikväll blir jag utslängd för andra gången! :>

2011-07-12 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0